Deze 5 marketing-tools gaan jou als founder heel veel tijd besparen!

Marketing zorgt als startende ondernemer of founder vaak voor hoofdpijn. Zelf doen en dingen onder de knie krijgen kost namelijk veel tijd, maar je hebt nog geen budget om het uit te kunnen besteden. Gelukkig hoeft het tegenwoordig allemaal niet meer zo moeilijk te zijn. Deze tools helpen je om in weinig tijd je marketing in te richten en bij te houden:

Umso

Website bouwen in WordPress? Dat is als leek toch nog best een hoop gedoe voordat het er een beetje professioneel oogt. Gebruik een pagebuilder zoals Umso voor je eerste website en je hebt binnen een paar uur een bruikbare website om mee te starten

Canva

Of het nu gaat om een advertentie, een ebook of een presentatie; met Canva maak je het in een handomdraai zonder dat je daar dure programma’s voor nodig hebt.

Typeshare

Het schrijven van posts voor Linkedin of Twitter kan een behoorlijke klus zijn. Het is natuurlijk ook een creatief proces. De inhoud moet je nog steeds zelf bedenken, maar Typeshare geeft je wel structuur en ideeën in de vorm van templates. Zoals voor deze post! Schrijven gaat voor mij een stuk sneller zo.

Active Campaign

Automatiseren kun je leren. Met Active Campaign automatiseer je bijvoorbeeld mails omtrent je webinars, onboarding van klanten of emailcampagnes.

Zapier

De tool om zonder een regel te programmeren al je andere tools aan elkaar te koppelen. Aanvragen van de website naar je email? Of van social media naar je CRM? Geen probleem! In een paar klikken geregeld.

Kennisbank

Je missie

Je missie is het ‘waarom’ van je bedrijf. Waarom is wat jouw bedrijf doet belangrijk? Wat is de reden dat je daar ooit mee bent begonnen? Wat is

Lees verder
Kennisbank

Hoe werkt remarketing?

Retargeting; waarschijnlijk heb je er best een voorstelling bij wat dat inhoud. Iets met cookies en advertenties die je overal op internet volgen. Maar hoe dat nou precies

Lees verder
Kennisbank

Jobs to be done

Het Jobs to be Done template helpt bij het begrijpen van je klantvraag. Om de klantvraag goed te begrijpen zijn er drie niveaus waar je

Lees verder

Laat je gegevens achter

Wij nemen contact met u op.