Kennisbank
Gewoon om te delen

Wij houden ervan om nieuwe dingen te leren. En wat we leren delen we ook weer graag.
Kennisbank
Peter Bronkhorst

Buyer Persona

Een buyer persona is een fictief persoon die staat voor jouw consumentendoelgroep of iemand uit de ‘buying committee’ van jouw zakelijke klant. Dit document is

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

Ideal Customer Profile

Het Ideal Customer Profile is een manier om je zakelijke doelgroep in beeld te brengen. Dit document is je referentie wanneer je content maakt of

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

Jobs to be done

Het Jobs to be Done template helpt bij het begrijpen van je klantvraag. Om de klantvraag goed te begrijpen zijn er drie niveaus waar je

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

1-Page Marketingplan

Het uitwerken van je marketingstrategie doe je in een aantal lagen: Identiteit – Wie ben jij als bedrijf? Wat is je Missie en wat vind

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

De pioniersfase van een bedrijf

Ik houd ontzettend van de pioniersfase van een bedrijf. Het verschil van 0 naar iets maken. Alles zelf doen. Als generalist ben ik dan helemaal

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

5 veelgemaakte fouten om te vermijden

Hey Founder! Hey Startende ondernemer! Heb jij zelf je website gemaakt? Een advertentiecampagne ingesteld? Doe je zelf je social media? Dan heb je waarschijnlijk wel

Lees verder
Growth Marketing
Peter Bronkhorst

Marketing is niet OK

Ik ben de afgelopen weken regelmatig in gesprek met ondernemers impact willen maken. Social entrepreneurs, founders. Over hun reis als ondernemer tot nu toe en

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

De Beste Tools voor Email Marketing

Email marketing is een breed begrip. Veel bedrijven hebben de gewoonte om wekelijks of maandelijks een nieuwsbrief te versturen. Wij zien dat vaak een beetje

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

Formulieren op je website

De meeste bedrijven hopen leads en aanvragen binnen te krijgen via hun website. En dat is natuurlijk ook ideaal; wanneer een potentiële klant zelf het

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

Hoe werkt remarketing?

Retargeting; waarschijnlijk heb je er best een voorstelling bij wat dat inhoud. Iets met cookies en advertenties die je overal op internet volgen. Maar hoe dat nou precies

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

Je doelgroep

Voor een goed werkende marketing funnel is het belangrijk om je doelgroep te kennen; wat vinden ze belangrijk, waar lopen ze tegenaan en waar kun je ze bereiken? Maar

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

Je aanbod

Hoe stel je een onweerstaanbaar aanbod samen? Daarvoor is het belangrijk om te weten wie je doelgroep is en wat het ‘probleem’ van je doelgroep is;

Lees verder
Kennisbank
Peter Bronkhorst

Je missie

Je missie is het ‘waarom’ van je bedrijf. Waarom is wat jouw bedrijf doet belangrijk? Wat is de reden dat je daar ooit mee bent begonnen? Wat is

Lees verder