Website bouwen
die jouw klant echt verder helpt
Als ondernemer wil je een website die resultaten oplevert. En daarvoor moet jouw website je klant echt verder helpen in zijn proces. De ervaring van je klant op jouw website is wat uiteindelijk voor meetbare resultaten gaan zorgen.
Inhoudelijk
Hoe je de marketing voor jouw bedrijf ook inricht, een bezoek aan je website maakt vrijwel altijd een onderdeel uit van de eerste twee contactmomenten die een klant met jouw bedrijf heeft.
Om een website te bouwen die optimaal gebruik maakt van die contactmomenten is het wel belangrijk om heel goed te weten wie jouw doelgroep is en welk probleem jij voor je doelgroep oplost.
Wat een website voor je doet
Doelen realiseren
De inhoud, het design, de indeling, de techniek; allemaal belangrijke onderdelen om een doelgerichte website te bouwen. Maar het is ook makkelijk om je in een van deze onderdelen te verliezen.
Het loont dan ook om, voordat je opdracht geeft voor het bouwen van jouw website, te bepalen wat voor functie je website binnen jouw marketing heeft. Je kan hierbij onderscheid maken in de volgende basisfuncties: Informatie, Activatie en Interactie.
Onderdeel van een geheel
Gerichte strategie
Ondanks dat een website heel belangrijk is voor de marketing van je bedrijf, werkt een website alleen als onderdeel van een goede strategie. De klantreis die jouw klanten maken begint over het algemeen niet op jouw website en zal hier meestal ook niet eindigen. Om de verschillende stappen goed op elkaar aan te laten sluiten heb je dus een strategie nodig die naar de hele klantreis kijkt.
Als Growth Marketing bureau bouwen wij websites die passen in de algehele marketingstrategie van jouw bedrijf. We kijken naar het grote plaatje en geven op basis daarvan advies. En heb je hulp nodig om jouw strategie te bepalen? Wij helpen je graag met een strategie waarmee je concrete resultaten behaalt met jouw marketing.
Wat klanten zeggen
Hoe wij werken
Strategie
Een website is onderdeel van je marketingstrategie, dus voordat we starten met het ontwikkelen van jouw website is het belangrijk dat er een strategie is, dat we duidelijk hebben wie je doelgroep is en wat precies de problemen zijn die jij voor je doelgroep oplost.
Voorstel
Aan de hand van een vooraf bepaald budget maken we een voorstel van hoe de website eruit moet komen te zien. Zowel qua indeling en inhoud als qua design.
Ontwikkeling
Zijn het voorstel en het definitieve budget akkoord? Dan gaan we aan de slag. Meestal kunnen wij een website in 3-4 weken opleveren, waarbij jij steeds de ruimte krijgt om feedback en input te geven.
Vrijblijvende offerte ontvangen? Maak een afspraak en vertel ons je plannen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.